עורך דין מכרזים בנתניה | ד"ר אורן שבת, עורך דין

עורך דין מכרזים בנתניה | ד"ר אורן שבת, עורך דין

contract sitting at his desk, top view

התמחותו של ד"ר עו"ד אורן שבת, הינה, בין היתר, במתן ייעוץ וליווי למציעים במכרזים ממשלתיים בכל שלבי המכרז, בייצוג במחלוקות מתחום המכרזים הציבוריים, וכן במתן ייעוץ לגופים ציבוריים, עורכי מכרזים.

ייצוג תוך שאיפה להצלחה מרבית

ייצוג הלקוח על ידי משרדו של ד"ר שבת, עורך דין מכרזים בנתניה, מבוסס על הנחת בסיס, כי הגעת מחלוקת משפטית מתחום דיני המכרזים אל מפתנו של בית משפט עניין חשוב ורגיש עבור הארגון. הנחה זו תקיפה במיוחד, כאשר היקפה הכספי של המחלוקת המכרזית הוא גדול או כאשר תוצאות המכרז הציבורי עלולות להשפיע מהותית על הלקוח. יחד עם זאת, לעתים, עלול ההליך המשפטי להיות בעל תוצאות קריטיות אפילו אם המחלוקת אינה בעלת היקף כספי גדול, לכאורה. בשים לב לכך, כל תיק משפטי מתחום דיני המכרזים מטופל ביסודיות ובשאיפה להצלחה מרבית, ללא פשרות באיכות הייצוג.

הכנה יסודית ושיטתית

הטיפול היסודי מתחיל מרגע מסירת ניהול התיק המשפטי לידי ד"ר שבת – עו"ד מכרזים: כל המסמכים הרלוונטיים למחלוקת, ואשר נמצאים בהישג יד או ניתנים להשגה, נאספים ונלמדים לעומק, ולפרטי פרטים. העדים הרלוונטיים מרואיינים לצורך קבלת גרסאותיהם, מוקדם ככל הניתן. כתבי הטענות נערכים ומוגשים לבית המשפט, לאחר מחקר משפטי מעמיק בסוגיות הרלוונטיות למחלוקת, ולאחר גיבוש אסטרטגיה שלימה לניהול התיק המשפטי. כתבי הטענות נערכים תוך שקיפות מלאה כלפי הלקוח ותוך שיתופו בשיקולים המנחים את עורך דין מכרזים.

דיון ההוכחות, קרי השלב שבו העדים נחקרים על תצהיריהם באולם בית הינו אחד השלבים המשפיעים ביותר על תוצאות ההליך. אשר על כן, ההכנה לקראת שלב זה היא ארוכה ויסודית במיוחד. לכן, במשרדו של ד"ר שבת, חקירת העדים מתוכננת באופן שיטתי לאחר היכרות מצוינת עם כלל המסמכים והעדויות הרלוונטיים למחלוקת. חקירת העדים נבנית באופן שעדי הצד שכנגד יתקשו, ככל הניתן, למסור בבית המשפט גרסה מוטה, ושאינה אמת. בד בבד, החקירה מתוכננת להיות קצרה וקולעת ככל האפשר, כיאה לסדרי הדין של עתירה מנהלית, המתנהלים במהירות. עדי הלקוח עוברים הכנה מסודרת לקראת מסירת גרסתם בבית המשפט. הכנה זו כוללת, בין היתר, הבאת פרטי המחלוקת לידיעת העדים בצורה מסודרת וברורה. ההכנה כוללת גם הצגה של המסמכים הרלוונטיים נשוא המחלוקת בפני העדים, לרבות תצהירים ומסמכים אחרים, שהינם חתומים עליהם. שלב הכנת העדים כולל גם תדרוך בכללי התנהגות נאותים באולם המשפטים של בית המשפט המנהלי.

המקצועיות משתקפת בהצלחות

מקצועיותו של ד"ר שבת, עורך דין בתחום דיני מכרזים ובכלל, משתקפת בהצלחות מעשיות. הצלחות אלו כוללות פסקי-דין שנזקפו לקוחותיו של ד"ר שבת ובהשגת הסכמי פשרה דיסקרטיים ומשביעי רצון, אשר הביאו למקסום האינטרסים של הלקוח, לעומת האלטרנטיבה של מתן פסק-דין במחלוקת.

צרו קשר

ניתן ליצור עמנו קשר בטל' 09-8335767, פקס' 09-9545033, דוא"ל office@notario.co.il משרדנו ממוקם ברח' התהילה 38 נתניה, בסמוך למלון איילנד.